Ο χορός κι εμείς: Για μικρούς και μεγάλους!!!

Από την Ειρήνη Λώλη….

Αν η ενασχόληση μας με το χορό είναι τακτική και στοχοθετημένη με 2 φορές την εβδομάδα, για τουλάχιστον 45 λεπτά τη φορά, τότε τα οφέλη της άσκησης μπορεί να είναι αρκετά σημαντικά και μπορούν να καταταχθούν σε 4 κατηγορίες: σωματικά, πνευματικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά. Έτσι μπορούμε:

  • Να βελτιώσουμε την στάση του σώματος & να δυναμώσουμε τα ευαίσθητα σημεία μας
  • Να μειώσουμε το ρυθμό ανάπτυξης της οστεοπόρωσης και να βελτιώσουμε την κινητικότητα.
  • Να χαμηλώσουμε τον καρδιακό ρυθμό και βελτιώσουμε το αναπνευστικό σύστημα.
  • Να μειώσουμε την πίεση και να αυξήσουμε την αντοχή.
  • Να αυξήσουμε την καλή HDL χοληστερίνη μειώνοντας την κακή LDL χοληστερίνη.
  • Να κάψουμε αρκετές θερμίδες (1 ώρα = 400-800 θερμίδες)
  • Να βελτιώσουμε την συγκέντρωση μέσω της καλής κυκλοφορίας του αίματος.
  • Με την σωματική και πνευματική χαλάρωση να μειώσουμε το άγχος και το στρες.
  • Να γνωρίσουμε καινούρια άτομα χορεύοντας και να βελτιώσουμε την κοινωνικοποίησή μας.
  • Να αυξήσουμε την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση ευφορίας, μέσω της απελευθέρωσης ενδοφρινών στον οργανισμό.
  • Να αναπτύξουμε πνεύμα πειθαρχίας, σεβασμού, συνεργασίας και προσπάθειας για βελτίωση.

Χορεύοντας το σώμα χαλαρώνει, το άγχος αποβάλλεται από τον οργανισμό, η αδρεναλίνη κορυφώνεται και το συναίσθημα που ακολουθεί είναι ένα κύμα ευφορίας να μας πλημμυρίζει. Επιπροσθέτως, η βελτίωση έχει ως επακόλουθο την αύξηση της αυτοπεποίθησης, την ανανέωση της διάθεσης ενώ γνωρίζοντας άτομα που έχουν το ίδιο στόχο είναι πιο εύκολο να πετύχεις αυτό που επιθυμείς.

Τι λέτε; Χορεύετε;

Facebook

 

Επικοινωνία

Διεύθυνση: Θεσσαλονίκης 5Α, ΙΛΙΟΝ
Τηλέφωνο & Fax: 213-0285757
E-mail: info@artfygio.gr
FB: Artfygio

Ώρες γραμματείας:

Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή 18:00-21:00
και εκτάκτως Σάββατο 22 και 29 Σεπτεμβρίου 2018 , Ώρες 10:30 – 13:30