Δέσποινα Ανδριοπούλου – Συντονίστρια Έργου
Η Δέσποινα Ανδριοπούλου από το 2013 είναι ιδιοκτήτρια της πολιτιστικής εταιρείας «Artfygio- Τεχνών το Καταφύγιο» και αναλαμβάνει έργα ως υπεύθυνη ομάδας έργου. Έχει εποπτεύσει πάνω από 30 έργα που σχετίζονται με θέματα έρευνας και ανάπτυξης πολιτιστικών φορέων μέσω σχεδιασμού και υλοποίησης πολιτιστικών και εκπαιδευτικών δράσεων, με θέματα διαχείρισης μουσειακών συλλογών και δημιουργίας μουσειολογικών μελετών καθώς επίσης και με θέματα δημιουργίας ψηφιακών πολιτιστικών προϊόντων. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε ιδιωτικούς και δημόσιους πολιτιστικούς φορείς. Πιο συγκεκριμένα, στο Υπουργείο Πολιτισμού (Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων & Απαλλοτριώσεων, Τμήμα Γραμματείας Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου), σε ΜΚΟ που ασχολούνται με θέμα πολιτισμού, περιβάλλοντος και προσβασιμότητας (Ερύμανθος, e-isotis), στο Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδας και στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου της Τεχνόπολης. Επίσης, έχει λάβει υποτροφίες από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, το Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας και από το Ε.Π Microsoft Office 2010 free download. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» στο πλαίσιο του έργου «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές» που συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους για την εκπόνηση ερευνητικού έργου υπό τον τίτλο : «Πολιτιστική Κληρονομιά: Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ σπουδών και επαγγέλματος –Cultural Heritage Sector: Bridging the Gap between Studies and Professions».
Έχει ολοκληρώσει τη μεταδιδακτορική και διδακτορική της έρευνα στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας και έχει αποφοιτήσει από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Πολιτισμικής Πληροφορικής & Επικοινωνίας» με κατεύθυνση στη Μουσειολογία. Σε προπτυχιακό επίπεδο ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς επίσης και στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, στο συσχετισμό των παραστατικών τεχνών με την πολιτιστική κληρονομιά, στα θεατρικά μουσεία και συλλογές και στη χρήση νέων τεχνολογιών σε πολιτισμικούς φορείς με στόχο τη διαχείριση, ανάπτυξη και αξιολόγησή τους c jamm 신기루 다운로드.
Χρήστος Χριστόπουλος – Θεατροπαιδαγωγός
Γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε φωτογραφία στα ΤΕΙ Φωτογραφίας, υποκριτική στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης «Ιάκωβος Καμπανέλλης» και θεατρολογία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Φιλοσοφική) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δούλεψε σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, στον τομέα της επικοινωνίας, της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων και της μη τυπικής εκπαίδευσης. Από το 2002 συνεργάζεται με εκδοτικούς οίκους για παρουσιάσεις βιβλίων, σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων (Μεταίχμιο, Παπαδόπουλος, Ίκαρος, Ελληνικά Γράμματα, Λιβάνη, Διάπλαση, Κόκκινο, Μίνωας κ.α.).Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δράσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα για φορείς, Δήμους και ΜΚΟ (ΙΟΑΣ, Βιωματικό Σχολείο, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, British Council, Δήμος Καλλιθέας, Δήμος Αλίμου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων κ.α.)
Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με το Θέατρο του Νέου Κόσμου, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ιωαννίνων, το Τρένο στο Ρουφ, την Ομάδα Νοσταλγία, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το Θέατρο Ελληνικός Κόσμος ΙΜΕ, το Ωδείο Αθηνών, το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου κ.α Windows Apache 2.2. σε παραστάσεις των Δήμητρας Λαρεντζάκη, Τατιάνας Λύγαρη, Νάντιας Φώσκολου, Νίκου Καμτσή, Τώνιας Ράλλη, Βάνας Πεφάνη, Δημήτρη Μπασλάμ, CsabaAntal, Λίλας Μουτσοπούλου κ.α.
Ισμήνη Γάτου –Ηχητικό Μοντάζ / Επεξεργασία Ήχου
Η Ισμήνη Γάτου είναι υποψήφια διδάκτωρ στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Παν/μίου Αιγαίου, όπου διεξάγει έρευνα ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) στο πεδίο των locativemedia και της χωρικής αφήγησης. Η έρευνα πεδίου της διεξάγεται στην περιοχή της πλατείας Αμερικής, στο κέντρο της Αθήνας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις σπουδές των νέων μέσων, την πολιτισμική θεωρία, τις ηχητικές σπουδές και τις ανθρωπολογικές/εθνογραφικές προσεγγίσεις του χώρου και των αισθήσεων με έμφαση στον ήχο και το περπάτημα στον αστικό χώρο 멋진 그림 다운로드. Έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτισμική Πληροφορική (Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας / Παν/μιο Αιγαίου) ως υπότροφος του Ιδρύματος Λεβέντη, και στην Πολιτιστική Διαχείριση (Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού / Πάντειο Παν/μιο). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ (Παν/μίο Αθηνών).
Σε επαγγελματικό επίπεδο, έχει συνεργαστεί και συνεργάζεται με ποικίλους οργανισμούς όπως η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (συντονισμός εντύπων / επιμέλεια website), η Διεθνής Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης Art Athina, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο κ.ά. Σε καλλιτεχνικό/δημιουργικό επίπεδο, έχει συμμετάσχει με έργα της -είτε ατομικά είτε με συλλογικά πρότζεκτ- σε διοργανώσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό: ViZLaboratory of Visual Culture–Αθήνα 2019, Ethnofest–Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου Αθήνας 2018, Urban Emptiness Project, NeMe Arts Centre–Κύπρος 2016, Athens Digital Art Festival (κατηγορία webart)–Αθήνα 2015, Invisible Cities Research Project–Τμήμα ΕΜΜΕ Παν/μιο Αθηνών – Αθήνα 2015 κ.ά. Για το 2015 ήταν fellow στο πρόγραμμα Σtart του Robert BoschStiftung& του Goethe Institut, στο πλαίσιο του οποίου έκανε πρακτική άσκηση στο MUSA Das Kulturzentrum στο Gottingen (DE), ενώ το 2016 επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο πρόγραμμα ανταλλαγής επιμελητών τέχνης του πολιτιστικού οργανισμού ΝΕΟΝ & της Whitechapel Gallery στο Λονδίνο (UK) 헤어져줘서 고마워 다운로드.
Είναι μέλος της ομάδας Nacusso (ερευνητικό /πολιτιστικό project με σκοπό τη συνδυαστική προσέγγιση τέχνης, μάθησης και έρευνας μέσω του ήχου) στο πλαίσιο της οποίας σχεδιάζει και υλοποιεί εργαστήρια ακουστικής οικολογίας για παιδιά και ενήλικες.
Δέσποινα Καταπότη – Επιστημονική Επιμέλεια
Η Δέσποινα Καταπότη αποφοίτησε από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 1995. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (ΜΑ in Archaeology & Prehistory) στο Τμήμα Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου του Sheffield το 1997 και τη διδακτορική της διατριβή στο ίδιο πανεπιστήμιο το 2005. Είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Πολιτισμικής Θεωρίας και Ψηφιακού Πολιτισμού στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου Packet Tracer 7.1 download. Έχει εργαστεί ως συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό (ΣΕΠ) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), στο πλαίσιο του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Ελληνικός Πολιτισμός» (2014-2018) και ως επιστημονική υπεύθυνη σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Πολιτιστικό Ίδρυμα της Τράπεζας Κύπρου (2017), το Μουσείο Πιερίδη-Αρχαίας Κυπριακής Τέχνης (2004) και το Μουσείο Ν.Π. Γουλανδρή-Κυκλαδικής και Αρχαίας Ελληνικής Τέχνης (1993-1995). Συμμετείχε ως επιστημονική συνεργάτης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «EUNAMUS: European National Museums. Identity Politics, The Uses of the Past and the European Citizen” (2010-2013), σε προγράμματα ΕΣΠΑ (2018-2019, «Πολιτιστική Κληρονομιά-Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ σπουδών και επαγγέλματος»; 2013, «Βάση Δεδομένων για τις έρευνες και τις μελέτες για τον τουρισμό στα νησιά του Αιγαίου από την σκοπιά των Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών»; 2012-2013, «Παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών ανάδειξης και προβολής του Κάστρου της Μυτιλήνης, των βυζαντινών και οθωμανικών μνημείων και της καθημερινής ζωής της ευρύτερης περιοχής»). Πρόσφατα ολοκλήρωσε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Ο ανοικτός αρχαιολογικός χώρος ως εναλλακτικό μοντέλο διαχείρισης σε αστικό περιβάλλον: Aκαδημία Πλάτωνος και Λόγος Φιλοπάππου», με υποτροφία από το Κέντρο Έρευνας για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (ΚΕΑΕ) (2017-2018) 대왕의 꿈 다운로드. Για το διάστημα 2020-2021, πρόκειται να υλοποιήσει δύο προγράμματα στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών με την ηθοποιό και σκηνοθέτη Μαρία Φιλίνη: ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για εφήβους και ένα σεμινάριο διακειμενικής ξενάγησης σε αστικό χώρο που απευθύνεται σε ξεναγούς και διαχειριστές πολιτιστικού περιεχομένου.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα και η διδασκαλία της επικεντρώνονται στην πολιτισμική θεωρία, τη μελέτη της μνήμης καθώς και την ιστορία και φιλοσοφία της επιστήμης της αρχαιολογίας. Τα τελευταία χρόνια διερευνά το πεδίο της φιλοσοφίας της τεχνολογίας και ειδικότερα των ψηφιακών μέσων. Μελετά τη σχέση των ψηφιακών τεχνολογιών, των μέσων κοινωνικών δικτύωσης και του ευρύτερου πεδίου της πολιτιστικής κληρονομιάς, με απώτερο στόχο την κριτική αποτίμηση της επίδρασης και συμβολής της «ψηφιακότητας» στη διαχείριση και ανάδειξη του παρελθόντος Download Bedella.
Από το 2017, είναι μέλος του διεθνούς δικτύου για την Κλασσική Αρχαιότητα με τίτλο “Postclassicisms”, το οποίο δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του Τμήματος Κλασσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Princeton. Επίσης από το 2017, είναι Αναπληρωματικό Μέλος του Τοπικού Συμβουλίου Μνημείων Βορείου Αιγαίου, ΥΠΠΟ. Είναι Ιδρυτικό μέλος και μέλος της Επιτροπής Συντονισμού του ετήσιου διεπιστημονικού forumΑρχαιολογικοί Διάλογοι, Mέλος του Δικτύου Computer Applications and Quantitative Methods in Archaeology– Greece, Ιδρυτικό μέλος της εταιρείας ΑΙΓΕΥΣ-Εταιρεία Αιγαιακής Προϊστορίας και Μέλος των εργαστηρίων Μουσειολογίας και Πολιτιστικής Αναπαράστασης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Πωλίνα Νικολάου – Επικοινωνία
Η Πωλίνα Νικολάου είναι Λειτουργός Ψηφιακής Στρατηγικής (Digital Strategy Officer) στο Πολιτιστικό Ίδρυμα Τράπεζας Κύπρου (Λευκωσία, Κύπρος) 단간론파 어나더 2 다운로드. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτισμική Γεωγραφία (MA Landscape and Culture) στο University of Nottingham. Ολοκλήρωσε τη διδακτορική της έρευνα, με θέμα «ThediasporaofCypriotantiquitiesandtheBritishMuseum, 1860-1900», το 2014 στοUniversityofExeter.
Η διδακτορική της έρευνα εξετάζει την συλλογή και έκθεση Κυπριακών αρχαιοτήτων από το Βρετανικό Μουσείο και το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης κατά το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα. Για την διδακτορική της έρευνα έχει λάβει υποτροφίες από το University of Exeter και το Ίδρυμα Α.Γ 뉴욕타임스 다운로드. Λεβέντης. Έλαβε υποτροφία για τη μεταδιδακτορική της έρευνα στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου από το Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» στο πλαίσιο του έργου «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές» που συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους για την εκπόνηση ερευνητικού έργου υπό τον τίτλο : «Πολιτιστική Κληρονομιά: Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ σπουδών και επαγγέλματος –Cultural Heritage Sector: Bridging the Gap between Studies and Professions». Στόχος του έργου είναι να χαρτογραφήσει το πεδίο της διαχείρισης πολιτιστικού αποθέματος στην Ελλάδα και την Κύπρο, με σημείο εκκίνησης τις σπουδές που προσφέρουν οι δύο χώρες στο επιστημονικό πεδίο της Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην ιστορία συλλογών, αρχαιολογίας και μουσείων, και στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς.